GATE فراگیران تیزهوش و سرآمد

برنامه آموزش و پرورش دانش آموزان تیزهوش و سرآمد GATE جهت رسیدگی به نیازهای علمی، اجتماعی و عاطفی دانش آموزان پیشرفته طراحی شده است. IUSD ارائه دهنده یک مدل آموزشی جامع متناسب با نیازهای متنوع و متفاوت هر یک از دانش آموزان می باشد. گزینه های برنامه آموزش گیت IUSD برای دانش آموزان پایه چهارم تا هشتم بوده و براساس تازه ترین تحقیقات موجود در مورد آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد و تیزهوش برنامه ریزی شده است.

برنامه های مقطع ابتدایی

در هر یک از مدارس ابتدایی IUSD کلاس های خوشه ای برای دانش آموزان شناسایی شده GATE در پایه چهارم تا ششم ارائه می شود. کلاس های خوشه ای شامل یک گروه کوچک از دانش آموزان منتخب برنامه GATE با توانایی های مختلف در بطن کلاس آموزش عمومی می باشد. 

برنامه APAAS، برنامه جایگزین برای دانش آموزان پیشرفته، یک برنامه آموزشی برای دانش آموزان در پایه چهارم تا ششم درمقطع ابتدایی می باشد. این برنامه برای پاسخگویی به نیازهای گروهی منحصر به فرد از فراگیران تیزهوش که دائما از روشها/رسانه های خلاقانه ها برای نشان دادن درک خود از محتوای دروس استفاده می کنند، طراحی شده است. 

مروری بر برنامه فراگیران تیز هوش و سرآمد (GATE) به زبان فارسی

جزییات برنامه APAAS 

ویدئوهای توضیح، مقایسه و پیش نیازهای برنامه های گیت و اَپس

برنامه های مقطع راهنمایی

هر یک از مدارس راهنمایی IUSD، کلاسها و برنامه های متفاوتی برای حمایت دانش آموزان تیزهوش و سرآمد ارائه می دهند. 

برنامه های موجود

برنامه های مقطع دبیرستان

هر یک از دبیرستان های IUSD یک برنامه جامع که شامل گزینه های مختلف برای آموزان سرآمد، تیزهوش و پیشرفته ارائه می دهند. جایگزینی در کلاسهای پیشرفته (AP)، آنرز(Honors)، برنامه های آماده سازی کالج، حرفه و فنی، کلاسهای انتخابی، ورزشی، هنری وکلوپهای مدارس برای ایجاد یک برنامه آموزشی فردی برای هر دانش آموز موجود است. در مقطع دبیرستان شناسایی GATE برای دسترسی به این گزینه ها لازم نیست.

برنامه های موجود

 بازگشت به صفحه اصلی